2.1.18

                                                         

                                                    "А мій дух - він буде жити..."




«Перед Різдвом 1867 року, 22 грудня (за новим стилем 3 січня 1868 р.), під солом’яною стріхою, в селі Торській Олексіївці (або Шаховій) Бахмутського повіту, побачив світ Божий. У сім’ї молодого диякона, четвертою дитиною було вписане моє ім’я в книгу буття… Охрестили, дали ім’я Микола й 24 грудня, на Святвечір, коли по селу лунали співи колядників, святкували мої перші іменини… Водою з річки Торця (колишній Тор) була наповнена купіль моя…».  

Так писав про своє народження відомий український  поет і педагог М.Ф.Чернявський,  150 років від дня народження якого ми відзначаємо 3 січня 2018 року.

Пропоную вашій увазі інтерактивний плакат 
"І слово, і доля, і пам'ять"
(до  150-річчя від дня народження М.Ф. Чернявського)

Немає коментарів:

Дописати коментар