6.4.22

 


У далекому 1948 році була заснована Всесвітня організація  охорони здоров'я. Це сталося 7 квітня. Тому цього дня відзначають Всесвітній день здоров'я.  В цьому році   цей день проходитиме під гаслом "Побудуємо більш справедливий, більш здоровий світ". Здоров'я залежить від багатьох чинників: більш ніж на 50% воно обумовлено способом життя людини, близько 40% соціальними і природними умовами життя,10% становить спадковість. Геніальний лікар і філософ Давнього світу Гіппократ стверджував, що яка діяльність людини, такою вона і є, такі ії хвороби. Можна зробити висновок: здоровий спосіб життя актуальний як в стародавньому світі, так і сьогодні. Термін "здоровий спосіб життя" стали вживати з 1989 року. Дане поняття було запропоновано фармакологом  І.Брехманом. Найсприятливішим місцем на землі з точки зору здоров'я і довголіття, є острів Окінава, розташований в Японії. Середня тривалість життя остров'ян становить 78 років у чоловіків, 86 років у жінок. На даний момент  на острові живе 450 осіб, яким понад 100 років. Запорукою міцного здоров'я є здоровий спосіб життя. Пропоную вам  переглянути онлайн - навігатор "Бути здоровим - вимога часу", за допомогою якого ви узнаєте 7 правил здорового способу життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар