До записника педагога







Шановні педагоги!
У вересні 2018 року  вся педагогічна громадскість країни відзначатиме 100- річчя від дня народження видатного педагога 
В.О.Сухомлинського. 
Пропоную вам переглянути 
бібліотрансформер "Великий Добротворець", який складається з 6 модулів.
Бібліотрансформер ("жива форма рекомендаційної бібліографії") - максимально повно представлена  фактографічна та бібліографічна інформація щодо об'єкту бібліографування.



Посилання на QR- код
http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Ffilippienko.blogspot.com%2Fp%2Fblog-page_63.html&4&0


                                                


                       
                                                            
                                             



































Powered by emaze

                                    















  





















































Шановні  педагоги!
З 14.05  по 17.05.2018  можна  ознайомитися з електронними версіями  фрагментів оригінал - макетів підручників для 1 класу,  які подані до ІІ етапу конкурсу.





Шановні педагоги!
Презентую вам книги відомих світових експертів про сучасні  передові освітні середовища. Ці книги повинні мати почесне місце на книжковій полиці кожного сучасного освітянина.


Робінсон, К. Школа майбутнього. Революція у вашій школі, що назавжди змінить освіту [Текст] / Кен Робінсон - Львів: Літопис,2016.- 258с.


     Книжка наповнена неймовірним новим досвідом шкіл від східного до західного узбережжя Америки, якісними показниками креативних ініціатив вчителів, списком порад для створення атмосфери творчості та потенціалуРобінсон закликає покласти край застарілій системі освіти й пропонує концепцію, яка спирається на індивідуальний підхід до учнів, сучасні технологічні досягнення й професійні ресурси, щоб зацікавити дітей у навчанні, підтримати їхню любов до пізнання й підготувати їх до викликів XXI століття. 




Видання присвячене системі шкільної освіти  Фінляндії.  Автор має 20-річний досвід роботи у фінських школах і ділиться таємницями успішного управління навчальними закладами. З книги можна дізнатися про:


  • особливості фінської системи освіти;
  • засади успішного керівництва й управління шкільною спільнотою



Інфографіка 








                           




















Шановні вчителі!

Для вас поради  професора Гейла Кінмена на щодень, які допоможуть вам почуватися щасливими та здоровими увесь тиждень.
Понеділок
  • Спробуйте  хоча б на дві хвилинки розслабитися перед приходом ваших учнів. Уявіть прийдешній день якомога більш вдалим - це принесе користь вашій душі.
  • На першій перерві з'їжте свій улюблений фрукт.
  • Після роботи прогуляйтеся наодинці.  
                                           Вівторок
  •  Поміркуйте про те, як почався ваш тиждень, і спробуйте зрозуміти, що саме зараз вас турбує.
  • По обіді варто приділити увагу розслабленню м'язів. Напружте плечі, не потягуючись, потім розслабтеся, глибоко дихаючи. відчуйте, як стрес спадає з ваших плечей.
  • Вівторок - чудовий день для прощення. Більшість із нас накопичують величезні купи негативних емоцій. Від них можна звільнитися, пробачаючи себе та інших.
                                          Середа
  •  Уникайте ворогів сну. Лягайте щодня в один і той самий час, вечори проводьте спокійно та розслаблено, вживайте здорову їжу.
  • Спробуйте під час обідньої перерви витратити три хвилини на осмислення дихання.
  • Також можете вирушити у п'ятихвилинну відпустку. Уявіть, що ви у найспокійнішому  місці.
                                         Четвер
  •  Сміх надзвичайно корисний, він допомагає і попередити серцево - судинні захворювання, і налагодити дружні стосунки з іншими людьми. Тож починайте день зі сміху.
  • Стежте за тим, якими словами говорите із самим собою. Намагайтеся якнайрідше вживати слова "Я повинен/ мені не можна/ я мушу", щоб уникати стресу і почуватися впевненішим.
  • Знайдіть для себе зону відпочинку. Забувати іноді про роботу - це важлива умова для збереження здоров'я та працездатності.
                                               П'ятниця
  •  Їжте вдосталь та пийте багато води.
  • Мисліть позитивно.
  • Складіть перелік речей, що допомагають вам розслабитися. А потім оберіть одну з них, дозвольте собі - і не почувайтесь за це винним.

(за матеріалами журналу "Педагогічна майстерня")












Матеріали  до першого уроку 2017 - 2018 навчального року







Шановні вчителі!  


Незабаром 1 вересня - початок нового навчального року. Перегляньте, будь ласка, методичні матеріали до першого уроку 
2016-2017 навчального року. 


http://mishakokhanych.com/pershyj-urok-u-2016-2017-navchalnomu-rotsi/




Шановні вчителі!  Ці сайти допоможуть вам  у  вашій роботі.



  Безкоштовний сервіс для взаємодії  вчителів та батьків








Методичний портал





                  Школа - це навчальний заклад, у якому молоде покоління здобуває загальну освіту. Проте для багатьох школярів вона може стати місцем болісних переживань, глузування, насмішок і насилля.
                                       Мобінг.
  Це слово походить від англійського "to mob", що означає "нападати натовпом, оточувати". Термін належить видатному австрійському вченому Конраду Лоренцу, який уперше вжив його для опису агресивної поведінки тварин. Сьогодні під мобінгом розуміють "систематичний прояв ворожості, знущання та дискримінації  людини з боку однієї або декількох осіб, котрі принижують честь і гідність особи настільки, що нерідко викликають важку депресію або й самогубство".
   Оскільки 80 відсотків  мобінгу відбувається у стінах школи, то захист  дитині може забезпечити насамперед педколектив. Для того, щоб допомогти дитині розв'язати конфлікт, треба вселити в неї впевненість, зміцнити її самооцінку і допомогти їй досягти успіхів в іншому (наприклад, у мистецтві, спорті).
  (За матеріалами журналу "Шкільна бібліотека", 2013, №17- 18



               Шановні педагоги! Пропоную Вам прочитати наступну літературу з цієї теми:
  1. Філіппова, Ю.І. Мобінг як педагогічна проблема//Практична психологія та соціальна педагогіка.- 2006.-№2.- С.74-78
  2.Чеплен,Г.Пять путей к сердцу подростка - Санкт - Петербург.- 2003.- С.61-78